חדרי הבריחה יוצרים את אחת האטרקציות המגוונות ביותר בעולם הבילוי. ניתן למצוא חדרים שיתאימו למשפחות וילדים, כאלה שמתאימים יותר למבוגרים שמחפשים את הקושי, חדרי בריחה חידתיים וכאלו חווייתיים, חדרי בריחה קולינרים ואפילו כאלה שמגיעים הביתה.

אבל אין ספק שאחד הגרסאות האהודות ביותר של התחום הוא מה שמוגדר חדר בריחה אימה או חדר בריחה מפחיד. חדרים אלו (שאמנם היו מהראשונים בארץ, אבל כמובן השתפרו רבות מאז) משלבים אלמנטים מסויימים מאטרקציית ה"נייטמר" וכדו' ומשלבים אותם במשחק הבריחה המוכר. כשהקונספט העיקרי של חדרי הבריחה משלב אלמנטים של רוצחים סדרתיים, מעבדות סודיות ומלונות נטושים, השילוב הוא כמו כפפה ליד. אך כמובן החדרים לא דומים לנייטמר בכלל, שבו אין חידות או משחקים, אלא מבוך בלבד.

יש מס' אלמנטים יחודיים לחדרי הבריחה המפחידים ששונים משאר החדרים המוכרים בתחום.

  1. ג׳אמפ סקייר והפחדות – בשונה מחדרי בריחה רגילים, חדרי בריחה אימתיים משלבים הפחדות שונות, הקפצות, בובות מזנקות, מנורות מהבהבות ועוד אלמנטים שונים. יחד עם מוזיקות מצמררות, תאורה ירודה ותפאורה מתאימה, אתה יכול ללכת לחדר בריחה בנתניה בבניין משרדים מיושן, ולמצוא את עצמך בבית קברות מעורר אימה.
  2. חדרי בריחה לקבוצות גדולות – אנחנו אוהבים לפחד, ויותר משאנחנו אוהבים לפחד, אנחנו אוהבים לפחד ביחד. חדרי הבריחה האמיתיים בנויים לא פעם להכיל כמות שחקנים גדולה בו זמנית. אם כי, יש לציין, להגברת הפחד, יש לא מעט חידות בחדרי בריחה בסגנון שחייבים לעשות לבד
  3. חדר בריחה חווייתי – כחלק מהקונספט שלהם, חדרי בריחה מפחידים נותנים דגש גבוה על החוויה. זה לא חדר שבו מרכיבים פאזלים ברוגע, אלא משחק מלא באדרנלין וצמרמורות.

תחום חדרי הבריחה האמיתיים התפתח במהירות בשנים האחרונות, והיום חדרי הבריחה משלבים אפקטים ברמות הגבוהות ביותר החל מרעידות אדמה, מכונות עשן, אלמנטים מכניים ועוד.

חדרי בריחה רבים משתמשים השחקן שמטרתו היא להבהיל את המשתתפים במהלך המשחק וללוות את החוויה שלהם (מלבד המפעיל, אם כי יש חדרים שהמפעיל משמש גם כשחקן בחדר).

יש 3 רמות פחד מוכרות בעולם חדרי האימה.

  • חדר קריפי – חדר עם אלמנטים מפחידים מעט, אך זה לא הדבר הדומיננטי ביותר במשחק. מעט כמו "פיקנטי" בהשוואה לחריף.
  • חדר מפחיד – חדר מפחיד כבר לוקח את חווית חדרי הבריחה לאיזור מצמרר הרבה יותר, האספקט משמעותי הרבה יותר ומלווה את החדר כולו. האלמנטים האמיתיים מעצבים את התפאורה, החידות והחוויה כולה.
  • חדר אימה – חדרי הבריחה המפחידים ביותר, כל כולם מבוססים על חווית הפחד, לעתים גם על חשבון החידות. חדרי הבריחה האימתיים לרוב מלווים בשחקן, ובאפקטים נכבדים, ולרוב מדור 3 של החדרים.

אין לדעת לאן יתקדם עוד התחום. לנו נשאר רק לשקשק ולגלות מה מסתתר לו בעתיד האפל..

טלפון

052-3882038

אימייל

placeboerm@gmail.com

כתובת

הגביש 4, כניסה א', נתניה

טלפון

052-3882038

אימייל

placeboerm@gmail.com

כתובת

הגביש 4, כניסה א', נתניה